Tuesday, February 15, 2011

aku dh 23 tahun....lalalalala

salam....
anyway tanggal 1 Februari ari 2 aku dah cukup 23...hehe..
muda lagi 2..
baru masuk 23...
banyak benda lagi yang aku blum wat...
hehehehe...shhhhhhh..rahsia la benda apa 2..=)
banyak benda lagi yang aku perlu belajar..tak cukup ilmu lagi ni..huhu

start tahun ni aku dah nak start keja...
sebelum ni aku belajar..so environment pun lain..
bila dah keja nanti banyak benda lagi yang aku kena tempuhi..
nanti akan jumpa macam-macam ragam orang..dengan keadaan patient lagi..huhu..mencabar kot..hmmmm...aku doakan aku sendiri dapat tempuhi dengan baik..insyaallah...

anyway aku juga doakan untuk kawan-kawan sekelas dan seangkatan dalam bidang nie sama2 berjaya dengan kerjaya masing-masing..


mesin ni la yg nk kna  pegang ye kwn2..=)




7 comments:

  1. hhahahahh.. leh x mau pegang mesin 2..terus nk duduk kerusi tokwan??
    hahhaahhaha..keji x??

    ReplyDelete
  2. ahahaha follow2 :DDD

    good luck ye juru xray ! xD

    ReplyDelete
  3. siti : hahahahahha.skit perut gelk la..bley2..kwen dgn dia dlu..

    dead crow : tq2..

    ReplyDelete
  4. hhahhhhah... xmo la....
    kalu dr yusri nk r..lallalala pssssttt diam2 sudoh la:P

    ReplyDelete

Layanzzz...