Sunday, February 20, 2011

betul ke nie???

salam....
hmmmm betul er ap yg aku dgr nie...dah msuk 2 org yg cakap mcm ni...
hmmm betul ap er??
sapa nak teka angkat tngan...teeet.....
k jawapan meh la sy yg gtaw..hehe..

act betul er ad org gtaw surat posting dah pos..hmmmm..
mintak2 la betul...dah lma aku tak x-ray orang nie..tkot lupa...huhu..
dulu praktikal len sekarang dah keja lagi la sangt2 len..huhu..
bahgian skull la yang nk cepat lupa 2..lalalalala...

sok nurse dah masuk keja..hehe..tahniah ye..kepada kwn2 ku yg dpt HKL 2 gud luck ye..=)doakn aku cpt dpt surat..hehe
hmmm tadi zaimah kta orang yg bhagian x-ray mcm nak mrh ja bila kol..ni yang tkot nie..huhu..
mintk2 la ada kekuatan sok bila nk kol..bila dh dapt 2 mintk2 jg dpa dah siap proses..huhu
bak kta zaimah kwn aku 2..memg kecut perut gk la.kn..huhu..
dari semalam aku asyik tengok kalendar je..mana dgn prob yang memeningkan lagi..huhu..
mengitung hari gk ni..bila la nk start keje..huhu..kalo sembng pn msti bnda nie ja yang terkuar dr mulut kn..huhu..

k la dh pening dh nie..duk tnggu posmen pn x sampai2 pn..huhu..
c u...


No comments:

Post a Comment

Layanzzz...