Monday, January 3, 2011

nEw eXperiEnCeD 2011...

hmmm pengalaman yang x boleh dilupakan ari ni memang yang terbaik punya!!
1st time p cari keja part time kat area umah aku..
waahhh....
dapat tengok macam2 ragam kot..
ada yang berlagak..baru keja kt stesen minyak yang warna hijau 2 pun dah nak berlagak..
xpela...
ada aku kesah..ahaks..

pusing merata juga la nak cari part time punya pasal..
kat klinik pun aku cari..huhu..=)
tapi xda juga..hmm kecewa la juga..
puas pusing ada la juga yang nak amik e2 pun kena tunggu juga..huhu

act plan nak cari part time nie x plan pn..
anyway thanx sangat2 kt 2 orang best frenz aku..
thanx to wanie n nabilah coz teman tadi..
tolong tanya bagi pihak aku tadi..huhu..






miss u kamoo 2 orang...

sedih gak la time nak hantar my best frenz tadi..
lepas ni susah dah nak jumpa...uwaaaa...rindu kamoo 2 orang..
dalam keta tadi memang x larat nak gelak la juga..
tambah2 kami sume memang 1 kepala..cakap banyak gelak pun banyak..
kat kampung aku ni sampai dah kenal kalo p mana kami memg 3 orang..if sorang xda mesti ada yang tanya...

uwaaaa...
rindu time study dulu2..
kira mate sama2..
sampai keja siap la..kan2

syazwani shamsuddin dan nabilah bt kasim..
next time kita plan lgi ye p dating kt mana2..
set time ye..
bowling n movie ye..=P






hope kalo ada rezeki dapat la kot part time 2..
kalo xda duk umah je la..hehe..
jadi part time driver la untuk adik..




btw..sok try lagi sambil servis keta..
wish me luck..
c u..daa...=))

No comments:

Post a Comment

Layanzzz...