Thursday, January 13, 2011

segala yang tidak dirancang...

al kisahnya bermula macam ni...
hari isnin baru-baru ni ad p shah alam..memang tak rancang pun just ingat nak teman adik drive je..cian dia sorang2..jauh plak 2..
hari isnin pukul 11 lebih baru gerak..
on da way 2 hujan lebat la sangat..sian yang naik moto..tapi dah hujan kan..lagipun rezeki juga 2 kan..=p
kami ada la juga singgah kt R&R coz nak rest nak nak solat sekali..

Gilir-gilir gak la drive dengan adik..lagipun dia 2 baru ja lega demam sikit-sikit..
sampai sana lebih kurang pukul 6 gak la..

yang paling best sekali kan dapat jumpa kawan baru...
selama ni asyik kt fb n ym pas2 msg..
tapi ari ni len sikit sebab jumpa depan..hehe..segan..
sampai kat uitm terus call..excited nie..hehe..
date kat depan bank islam...hahaha..
mata ni duk mencari gak la teman baru ni..
last2 jumpa juga...
thanx to hidaya @ daya..
dah lama kan nak jumpa tapi tak kesampaian..
tapi ari 2 bersaksikan hujan yang rintik2 dapat gak kita jumpa kan...
malu gak lama2 sembang dh ok..=p
thanx daya nanti ada rezeki kita jumpa lagi..
sedih gak la tak dapat makan n sembang lama sebab saya ada date yang lain plak..hehe..

jam menunjukkan pukul 7..
waahhh dah nak malam nie..
saya pun msg la kawan lama nie..dari kecik2 dulu darjah 1 sampai tingkatan 2 memang la kami ni rapat..
kalo time raya kecik2 dulu p kutip duit raya pun sekali..pusing 1 kampung la katakan...hehe.
masuk form 1 pun sekelas...
tapi......
masuk form 2 dia dah nak pindah...time 2 last jumpa dia..
next date kat mcd..
excited sangat2 coz dah banyak tahun tak jumpa..
tunggu lebih kurang 5 minit dia pun sampai..
alhamdulillah dapat gak jumpa..macam-macam perasaan la time 2 rasa..
dah sekian lama tak jumpa sekarang ni dia dah ada seorang baby gurl..nama dia izzah...comel kan..tapi cian dia sebab demam..
hmmm..lupa plak nak bagi taw nama dia kan..nama dia intan noor suriani..panggil intan ja.
sampai umah dia aku pun relax2 st..
pas2 turun makan then sembang sampai pukul 12..banyak betul benda yang kami sembang sampai tak sedar dah pukul 12..

d next day lepas breakfast aku pun siap2 la dah nak balik kedah..
uwaaaa..sedih tak dapat jumpa lama..tapi syukur dapat jumpa gak walaupun kejap..
bas aku pukul 9:45..
pukul 9 lebih dah gerak...
tunggu punya tunggu bas yang ditunggu pun sampai....
sedih gak time 2..lepas salam dan berpelukan aku pun naik la bas..
thanx to intan n her husband cik yunus...
tak lupa juga izzah yang comel 2..rindu kat izzah..







dalam bas pun aku banyak tido..
bas berhenti aku pun trun makan..hehe
bas jalan aku pun sambung tido balik..hehe
thanx to driver bas sani ekspres sebab bawa aku dengan selamat..





ada rezeki kita jumpa lagi ye daya & intan..miss u..

6 comments:

Layanzzz...